Akademie
Dit is met groot plesier dat ons ‘n oomblik neem om na te dink oor die onskatbare reis van leer en groei wat ons gewaardeerde skool elke dag aanpak.
By Hoërskool DF Malherbe, onderrig ons ‘n holistiese, goed gebalanseerde en relevante onderrigplan, op die Nasionale KAB’s-kurrikulum gebaseer. Dit word deur ten volle gekwalifiseerde, SARO-geregistreerde onderwysers geïmplementeer wat noukeurig geselekteerde leerprogramme en ‘n verskeidenheid denkvaardighede, onderrigmetodes en onderrighulpmiddels gebruik.
As ‘n akademiese instelling geniet ons akademiese prestasie die hoogste agting. Dit is nie bloot ‘n maatstaf van sukses nie, maar eerder ‘n bewys van die toewyding, deursettingsvermoë en intellektuele nuuskierigheid wat ons studente definieer. Ons glo dat ‘n robuuste akademiese grondslag die hoeksteen vorm van ‘n belowende toekoms, wat deure oopmaak na onbeperkte geleenthede en jong mense bemagtig om die wêreld wat hulle erf, te vorm.
Primêr tot ons toewyding is die onwrikbare toewyding van ons besonder goed opgeleide personeel. Hulle is die dryfkrag agter die intellektuele evolusie wat binne hierdie mure plaasvind. Hul onvermoeide pogings, gekombineer met hul passie vir onderwys, skep ‘n omgewing wat bevorderlik is vir beide akademiese uitnemendheid en persoonlike ontwikkeling. Deur hul leiding, mentorskap en innoverende onderrigmetodes skep ons opvoeders nie net kennis by ons studente nie, maar ook die kritiese denkvaardighede, kreatiwiteit en etiese kompas wat nodig is om ‘n ewig-veranderende wêreld te navigeer.
Ons is geweldig trots op die kaliber van ons personeel, wat voortdurend geleenthede vir professionele groei soek en op hoogte van die nuutste pedagogiese tendense bly. Dit verseker dat hulle aan die voorpunt van onderwys bly, toegerus met die kennis en vaardighede wat nodig is om die potensiaal van elke student wat aan hul sorg toevertrou is, te koester.
Soos ons vorentoe beweeg, moedig ons beide studente en ouers aan om die diepgaande impak van hul samewerkingspogings met ons toegewyde opvoeders te erken. Saam vorm ons ‘n gemeenskap wat akademiese prestasie as ‘n gedeelde doelwit waardeer, en ons bly daartoe verbind om ‘n omgewing te kweek waar elke individu kan floreer en hul volle potensiaal kan verwesenlik.
